Наставна јединица: Праисторијско наслеђе у Србији
Ученици настављају рад по угледу на репродукције оригиналних слика са зидова пећина. На папиру блока бр 5. праве своју ликовну композицију“Из прошлости“. Папир ће прво изгужвати а потом ће мало да на њему интервенишу разређеном темпером како би имитирали неравну површину зида пећине. Рад треба да нацртају крупно како би лакше обојили. На самој животињу коју цртају треба да нацртају анатомски што тачније .
-Када заврше цртеж почињу да сликају рад темперама, сободно није потребно да се придржавају и употребљавају очекиване боје.
-Линија треба да доминира на раду коју ће извлачоти оловком, бојицом, пресованим угљем…
– Контраст светло тамно треба да дода драматику њиховом раду.
– Детаље могу да додају када почну ба боје, могу да тачкају ,урезују линије, туфкају, боцкају