Добар дан свима, ово је текстуално објашњење задатка.
Ученици настављају рад СОВА. На папиру блока бр 5 праве своју ликовну композицију. Сову треба да нацртају крупно како би лакше обојили. На самој сови треба да дочарају ритам и то тако што ће дочарати перије .Када заврше цртеж почињу да сликају рад темперама, сободно није потребно да се придржавају и употребљавају очекиване боје. Контраст светло тамно треба да дода драматику њиховом раду.Детаље могу да додају када почну ба боје, могу да тачкају ,урезују линије, туфкају, боцкају…
– Ученици који су завршили рад „Сова“ започињу нов рад “МАФИН“. Нема потребе да журите , осмислите свој колач само га нацртајте, а у школи настављамо са сликањем колача. Треба на половини папира блока број 5 да ураде рад. Папир окрените усправно –вертикално. Прво одредите ивицу стола на коме ће стајати колач, мафин, торта, парче торте.Задатак је да прикажете ритам на зиду (у виду тапета), столу (стољњак) и на самом колачу (распоред слојева крема, корпица, чоколадне мрвице…)
Уживајте у раду. Поздрав