Драгица Палалић

Наставни предмет: Руски језик

Школа: ОШ „Мића Стојковић“
Образовни ниво: професор руског језика и књижевности (ВСС)
Дужина радног искуства као наставника: 22 године

Похађани програми стручног усавршавања у последњих 5 година

Број сати: 150

(Написати називе пет програма који су имали највећи утицај на вашу педагошку праксу. Написати и назив организације која је подржала или организовала програм)

  • „Ми и они“ проблеми у сарадњи наставника, родитеља и ученика и начини за њихово превазилажење – Удружење за подршку васпитању и образовању „ОДСТАР“ Шабац

 

  • Развој самопоуздања и вештина комуникације – Пета београдска гимназија

 

  • Дигитална учионица / дигитално компетентан наставник – Завод за унапређивање образовања и васпитања

 

  • Унапређивање професионалних компетенција и организације наставе: годишњи семинар за професоре и наставнике руског језика – Славистичко друштво Србије

 

  • Онлајн и хибридна настава у дигитално компетентној установи – Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања

Истакнута професионална постигнућа наставника:

    • Учешће на Међународном конкурсу за наставнике руског језика Института Пушкин из Москве и добијање награде у виду путовања и стручног усавршавања у Москви

     

    • Учешће у раду подружнице Славистичког друштва и координатор за наставнике руског језика за школе општине Гроцка

     

    • Рецензија уџбеника  за основну школу  „Конечно“ издавача Клет

     

    • Сарадња са Руским домом у Београду и учешће у конкурсима и концертима које организује

     

    • Менторство у раду са колегама почетницима и студентима

Реч наставника:

​Циљ мог рада је да ученици стекну елементарна знања и комуникативне вештине, да код ученика развијем  љубав и заинтересованост према руском језику, култури, обичајима, традицији и историји руског народа. У раду се трудим да подстакнем и охрабрим све ученике. Мој рад се заснива на уважавању личности ученика, његових способности, као и на креативном изражавању ученика.