Драгица Палалић
Наставни предмет: Руски језик
Школа: ОШ „Мића Стојковић“
Образовни ниво: професор руског језика и књижевности (ВСС)
Дужина радног искуства као наставника: 22 године
Похађани програми стручног усавршавања у последњих 5 година
Број сати: 150
(Написати називе пет програма који су имали највећи утицај на вашу педагошку праксу. Написати и назив организације која је подржала или организовала програм)
- „Ми и они“ проблеми у сарадњи наставника, родитеља и ученика и начини за њихово превазилажење – Удружење за подршку васпитању и образовању „ОДСТАР“ Шабац
- Развој самопоуздања и вештина комуникације – Пета београдска гимназија
- Дигитална учионица / дигитално компетентан наставник – Завод за унапређивање образовања и васпитања
- Унапређивање професионалних компетенција и организације наставе: годишњи семинар за професоре и наставнике руског језика – Славистичко друштво Србије
- Онлајн и хибридна настава у дигитално компетентној установи – Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања
Истакнута професионална постигнућа наставника:
-
- Учешће на Међународном конкурсу за наставнике руског језика Института Пушкин из Москве и добијање награде у виду путовања и стручног усавршавања у Москви
- Учешће у раду подружнице Славистичког друштва и координатор за наставнике руског језика за школе општине Гроцка
- Рецензија уџбеника за основну школу „Конечно“ издавача Клет
- Сарадња са Руским домом у Београду и учешће у конкурсима и концертима које организује
- Менторство у раду са колегама почетницима и студентима
Реч наставника:
Циљ мог рада је да ученици стекну елементарна знања и комуникативне вештине, да код ученика развијем љубав и заинтересованост према руском језику, култури, обичајима, традицији и историји руског народа. У раду се трудим да подстакнем и охрабрим све ученике. Мој рад се заснива на уважавању личности ученика, његових способности, као и на креативном изражавању ученика.