Законом о основама система образовања (Сл. гласник РС, бр. 72/2009, 52/2011 и 55/2013) прописано је да ученику коме је услед социјалне ускраћености, сметњи у развоју, инвалидитета и других разлога потребна додатна подршка у образовању и васпитању, установа обезбеђује отклањање физичких и комуникацијских препрека и доноси индивидуални образовни план.
Индивидуални образовни план (ИОП) је посебан документ којим се планира додатна подршка у образовању и васпитању за одређено дете и ученика, у складу са његовим способностима и могућностима. Циљ ИОП-а је оптимални развој детета и ученика, укључивање у вршњачки колектив и остваривање општих и посебних исхода образовања и васпитања, односно задовољавања образовно-васпитних потреба детета и ученика.
Стручни Тим за инклузивно образовање у школи – осам чланова
- Драгана Малушић- руководилац
- Татјана Миловановић – члан
- Маја Павловић – члан
- Томислав Ђокић – члан
- Мирјана Петровић – члан
- Зорица Костић – члан
- Снежана Филић, 6/1 – родитељ
- Санела Ђорђевић, 1/1 – родитељ
- Слађана Недић
- Владимир Бокић
Тим броји десет чланова.
Тим за инклузивно образовање (шири сазив)
све одељењске старешине које имају ученике обухваћене ИОП-ом
предметни наставници који имају ученике обухваћене ИОП-ом
Скорашњи коментари